Obserwatorzy

środa, 19 sierpnia 2015

Zawieszam chyba na zawsze :(

Nie wyrabiam po prostu.Już niedługo zacznie się szkoła a ja nie jestm nic przgotowana na kolejne porcje bólu spowodowane przej jednego chłopaka z przeciwnej klasy.Założyłam bloga o Harry Potterze i Lifestylowego i postanawiam go zawiesić przynajmniej na jakiś czas,aż nie przemyślę tego czy wrócić czy odejść w roku szkolnym i tak nie będę pisała częściej niż 2 max3 rozdziały na tydzień lub 2.Bardzo was kocham i mam nadzieję że wy mnie też choć odrobinkę.Jeśli chcecie dalej mnie czytać zapraszam na moje 2 blogi które prowadząc będę myślała nad moimi błędami.Wiecie jak mnie znaleźć.Jeśli nie wiecie jakie mam blogi to wejdźcie na moje konto w g + i tam będą wszystkie rozdziały więc nic wam nie umknie.Kocham i uciekam więc do zobaczenia.
Nie zapomnijcie o mnie

Natuśka a

1 komentarz: