Obserwatorzy

czwartek, 6 sierpnia 2015

Rozdział 23

*Ludmiła*
Wstałam o 7,50 i poszłam do łazienki.Jednak moją uwagę przykuło wielkie pudło z napisem Ludmiła.Zeszłam i od razu pognałam do pudła.Otworzyłam  je i to był błąd byłam cała w ślinie ale za to w ślinie najpiękniejszego szczeniaczka jakiego mogłam sobie wymażyć
Federico czy to twoja sprawka!-krzyknęłam na cały dom.
Ale co ?-wyłonił się z kuchni.
-Ten piesek?
-Może tak a może nie.
-Dziękuję-żuciłam się mu na szyję.
-Jak go nazwiesz?
-Nie wiem może jakieś włoskie imie
-Tak jest słodki to może ...-zaczęłam się zastanawiać
-Chanel!-powiedziałam z entuzjazmem
-Chyba acharlie
-Nie stor to taka marka kosmetyków moja ulubiona zresztą
-Aha ale wiesz że za pare minut mamy rozpoczęcie roku szkolnego?
-Tak tak a z jakiej okazji mi go dałeś.
-To ty nic nie wiesz?
-No nie
-Masz dzisiaj urodziny!
-Dzisiaj nie ja mam 1 września a dzisiaj jest-spojrzałam na kalendarz i mina mi zrzedła-1 września.O matko o matko zapominałam o moich urodzinach.
-Oj bidulko ty moja za pare minut będzie tu twoja siostra dokładnie z 3,,,,2,,,,,1-wdedy usłyszeliśmy dzwonek do drzwi a w nich zobaczyliśmy moją siostrę która była pięknie ubrana
-Sister już jesteś
-Tak tak ale powiedzcie że macie basen!
-Tak mamy
-Świetnie bo zaraz skonam
-Tak możemy pójść-już jej nie było-razem
-Może odpuścimy sobie rozpoczęcie i zajmniemy się Dove i Rayanem?
-Tak chodźmy nad basen
                               *                        *                         *

Jesteśmy już nad basen ja się opalam a moja siostra cyka sobie fotki



Znalezione obrazy dla zapytania dove cameron tumblr   tak piękna wiem
-Idę robić naleśniki chcecie-pytam chłopców którzy siedzą w basenie.
-Tak zaraz ci pomogę-mówi mój Feduś

 Mamy już zacząć się całować gdy słyszymy krzyki wychodzimy na taras i widzimy




no jej jej krótko ale gif dałam hea
uciekam bo mam zaległości


 zapraszam na
tego bloga

3 komentarze:

  1. Świetny rozdzialik :D
    Ten piesek jest sweet *o*
    Uwielbiam !
    A Fede jaki kochanyyyy
    Ta jej sis to niezła haha, czy to aby nie Dove Cameron? :D
    Kto krzyczał i dlaczego!?
    Gif mrrraśny :D
    CZekam na next
    ~RiCzI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      To beagel sama mam takiego małego
      Dziękuj3
      Tak to Dove Cameron
      Nie powiem
      Dzięki
      Za niedługo

      Usuń
  2. CUDOOO!
    KOCHAM <3
    Chwilowy net w Chorwacyjce!

    OdpowiedzUsuń